32o

Залізнична колія – зона підвищеної небезпеки

  • 2025.07.07 10:34
    • Громада
  • 26

У виробничому структурному підрозділі «Івано-Франківська дистанція колії» було проведено розгляд стану невиробничого травматизму за 6 місяців цього року в регіональній філії «Львівська залізниця».

За цей час було травмовано 12 людей, 4 – загинули. Найбільша кількість нещасних випадків трапилася через особисту необережність громадян під час переходу через колії у невстановленому місці, а також ходіння по коліях.

Щодо Калуської громади, то працівниками «Івано-Франківська дистанція колії» було зафіксовано перехід через колії у невстановлених місцях у житловому масиві Загір’я.

Тому з метою попередження травматизму мешканцям громади нагадують Правила безпеки громадян на залізничному транспорті:

2.1. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо). На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики «Перехід через колії».

2.2. Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності потяга (або локомотива, вагона, дрезини тощо).

При наближенні потяга до перону чи платформи громадяни повинні слідкувати за звуковими сигналами, які подаються з локомотиву, моторвагонного складу, який рухається, та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати повідомлення, які передаються по гучномовному зв’язку.

2.3. При наближенні потяга (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.

2.4. Наближаючись до залізничного переїзду, громадяни повинні уважно стежити за світловою і звуковою сигналізацією, а також положенням шлагбаумів . Переходити колії дозволяється тільки при відкритому положенні шлагбаумів. При відсутності шлагбаума (коли переїзд не охороняється) перед переходом колії необхідно впевнитись, що до переїзду не наближається потяг (або локомотив, вагон, дрезина тощо).

Пішоходам забороняється:

2.5. Ходити по залізничних коліях і наближатися до них на відстань менше п'яти метрів.

2.6. Переходити і перебігати через залізничні колії перед потягом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.

2.7. Переходити колію зразу після проходу потяга (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.

2.8. Переходити і переїздити залізничні колії при закритому положенні шлагбаума або при червоному світлі світлофора і звуковому сигналі переїзної сигналізації.

2.9. На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію.

2.10. Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.

2.11. Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися.

2.12. На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатися до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.

2.13. Наближатися до електропроводу, що лежить на землі, ближче ніж на 10 метрів.

2.14. Підніматись на дахи потягів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо.

2.15. Класти на рейки залізничної колії будь-які предмети.

2.16. Підходити ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи після оголошення про подачу або прибуття потяга до його повної зупинки.

2.17. Обходить вагони, які стоять на колії, на відстані менше п’яти метрів від крайнього вагона.

2.18. Проходити поміж роз’єднаними вагонами, які стоять на колії, якщо відстань між ними менше десяти метрів.

2.19. Сидіти на краю посадочної платформи, перону.

2.20. Знаходитись на об’єктах залізничного транспорту в стані алкогольного сп’яніння.

2.21. Ставити особисті речі на краю платформи, перону.

Шановні громадяни, пам'ятайте що гальмівний шлях поїздів складає від 600-800 метрів, а номінальна напруга в контактній мережі – 27.5 тисяч Вольт (кВ).

Інші новини